دانشجـــــویان کامپیوتـــــر 91 دانشگاه آزاد پیــــرانشهـــر
دانشـــجویـــان رشتـــه کامپیوتــــر 91 پیرانـــشهـــر
شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

فلش های usb با طرح های جالب


 
برای دیدن بقیه طرح های یو اس بی به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...

کامپیوتر مچی wimm در حال توسعه نرم افزاری









به نظر یک ساعت مچی می آید، اما کامپیوتری جدید است که ممکن است در آینده کاربران زیادی داشته باشد. نام اش WIMM است و نمایشگری یک اینچی دارد. احتمالا با نسخه ای از سیستم عامل اندروید وارد بازار خواهد شد و برنامه نویس ها هم اکنون مشغول ساخت نرم افزارهای ویژه اش هستند.

ویم دارای بلوتوث و وای-فای است و می تواند به اینترنت هم متصل شود. اما یک کامپیوتر در سایز ساعت چه کاربردی می تواند داشته باشد؟

اول از همه می تواند یک ساعت خوب باشد! اما این شروع ماجرا است. تصورش را بکنید این کامپیو تر با تلفن همراه شما از طریق بلوتوث در ارتباط باشد. حالا قرار ملاقات ها را روی آن می بینید. وضعیت آب و هوا نمایش داده می شود و آخرین اخبار را روی آن می خوانید. سنسورهای مختلفی هم روی آن تعبیه شده که به کار میکرواپلیکیشن ها می آید. شما همه اینها را روی یک نمایشگر با رزولوشن 160 در 160 پیکسل می بینید.

قبلا نمونه های مشابه ای معرفی شده و حتی هم اکنون در بازار وجود دارد. اما قرار است ویم تبدیل به یک محصول تجاری پرمصرف با پلتفرمی باز بشود، با اپلیکیشن ها و بازار ویژه خودش. همانطور که این روزها همه به دنبال جدید ترین تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند شاید در آینده این کامپیوترهای مچی هم عضو دیجیتال جدیدی باشند که همیشه همراه ما هستند.

هنوز از قیمت و زمان ارایه WIMM به بازار خبری نیست. اما امیدواریم این گجت دوست داشتنی را هر چه زودتر در بازار ببینیم.

زندان و جریمه برای ویروس‌نویسان در ژاپن




طبق قانون تصویب شده در پارلمان ژاپن، افرادی که به نوشتن و انتشار ویروس‌های رایانه‌یی اقدام کنند، با جریمه یا حداکثر سه سال زندان مجازات می‌شوند.

پلیس تحت قانون جدید می‌تواند اطلاعات ارتباطات ای‌میلی مظنونان را از خدمات‌دهندگان اینترنتی دریافت کند.
 
  
                                  برای دیدن اطلاعات بیشتر در این مورد با ادامه مطلب بروید....................................


ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

[تصویر:  670etxsfjj3dohwpj6cj.jpg]

 

برای دیدن بقیه تصاویر جدیدترین کامپیوتر دنیا روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

 

شرکت مایکروسافت امروز و به صورت رسمی در وب سایت خود تاریخ ۸ اوریل سال ۲۰۱۴ را به عنوان موعد قطع پشتیبانی از ویندوز XP SP3 و همچنین آفیس ۲۰۰۳  اعلام نمود و در مطلبی به ضرورت این کار نیز پرداخت که در ادامه خلاصه ای از این مطلب را برای استحضار شما منتشر میکنیم:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

تداوم روند نزولی ارزش سهام شرکت فیس‌بوک این سوال را ایجاد کرده است که آیا مارک زاکربرگ باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار گذاشته شود؟



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

اين مقاله يك راهنماي عمومي براي خريد كامپيوتر است. اجزاي كامپيوتري كه مي خواهيد بخريد آخرين تكنولوژيها در آنها به كار رفته است. پس براي خريد كامپيوتر همه ما احتياج به قدري مطالعه داريم به اميد آنكه اين مقاله مختصر به شما براي بهترين انتخاب كمك كند.



ادامه مطلب ...
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 15:44 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

تاريخچه كامپيوتر

                       در جهان

          بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب ...
شركت فوجیتسو با ساخت دو كاغذ الكترونیكی جدید در اندازه‌های ۸ و ۱۲ اینچی اعلام كرد كه در آینده نزدیك دنیای كاغذهای الكترونیكی را متحول خواهد كرد.
كاغذ الكترونیك با امكان اتصال به اینترنت


ادامه مطلب ...

گل در حاشیه رقابت انتخاب بهترین هکرهای دنیا جایزه ای 20 هزار دلاری برای کسی که بتواند مرورگر "گوگل کروم" را هک کند در نظر گرفته است.

به گزارش مهر، 20 هزار دلار جایزه و یک نوت بوک جدید Cr-48 مجهز به سیستم عامل "گوگل کروم" به کسی اعطا می شود که بتواند مرورگر کروم را هک کند.

گوگل این جایزه را در دوره مسابقات Pwn2Own، رقابتی که بهترین هکرهای دنیا را انتخاب می کند اعطا خواهد کرد.

این رقابت امسال در ماه مارس و همزمان با برگزاری کنفرانس امنیتی anSecWest در ونکوور کانادا اجرا می شود.

یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 9:6 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

مخفف NT File System است و امن ترین و قوی ترین سیستم فایل برای ویندوزهای NT، 2000، XP و Vista است.



ادامه مطلب ...


جلوگیری از ساخت فایلهای Thumbs.db در ویندوز XP حتمأ شما نیز در محیط ویندوز با فایلهایی با نام Thumbs.db که در بسیاری از فولدرها وجود دارد روبرو شده اید. وظیفه این فایلها ذخیره اطلاعات مربوط به حالت نمایشی Thumbnail است و به نوعی یک حافظه موقت یا Cashe جهت ثبت اطلاعات تصاویر Thumbnail تلقی میشود. خاصیت این فایل ها نیز اینگونه است که اگر آنها را به شکل دستی پاک کنید به طور اتوماتیک مجدد در همان محل ساخته ..........



ادامه مطلب ...
 

 

علی حجوانی: مدیران ارشد و سهام‌داران اصلی یک شرکت،‌ همیشه به‌عنوان رهبران اصلی و موثر آن شناخته می‌شوند. این شرکت می‌تواند یک موسسه سرمایه‌گذاری یا حتی یک سایت اینترنتی باشد. گوگل هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت گوگل، هر روز کار خود را گسترش می‌دهد و در حوزه‌های مختلفی پیشرفت می‌کند. اما غیر از سهامداران اصلی گوگل، یک مدیر ارشد دیگر نیز، به دلیل درایت و نقش کلیدی در موفقیت‌های تجاری گوگل، شناخته شده است؛ امید کردستانی.



ادامه مطلب ...

بهترین شرکت‌ها از نظر کارمندان شرکت‌هایی هستند که از نظر فرهنگ و فضای راحت کاری مناسب هستند

داشتن یک شغل مناسب، با موقعیت اجتماعی خوب و حقوق کافی همیشه برای اغلب ما یک رویا بوده است که البته ممکن است برای برخی تعبیر شده باشد. درست به همین دلیل هم بسیاری از فارغ‌التحصیلان یا کارمندان با تجربه ترجیح می‌دهند در یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر دنیا که شرایط خوبی را برای کارمندانش فراهم می‌آورد، کار کنند.



ادامه مطلب ...

عصر جدیدی از تکنولوژی‌های موبایل و همراه برای غول نرم‌افزاری جهان آغاز شده است و «استیو بالمر» درست در همین سال‌ها روزهای پرمشغله‌ای را در مایکروسافت می‌گذراند.


مایکروسافت سال‌های سال با سیستم‌عامل محبوب ویندوزش پادشاه دنیای تکنولوژی در کامپیوترهای شخصی بود، اما با آغاز عصر Past PC یا دستگاه‌های دیجیتال شخصی قابل حمل، موبایل‌های هوشمند یا تبلت‌ها و تغییر نیاز سعی دارد با روند جدید بازار همراه شود.
حالا مایکروسافت در انتظار یک تغییر و تحول بزرگ است که رشد و رونق گذشته را برای این شرکت به همراه بیاورد. غول نرم‌افزاری دنیای تکنولوژی امیدوار است با تکیه بر سیستم‌عامل جنجالی جدیدش و البته اولین دستگاه در حوزه دستگاه‌های کامپیوتری شخصی یعنی تبلت سرفیس بتواند بخشی از بازار را که تا حالا در آن حضور نداشت، با خودش همراه کند.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : یحیی خالدی

مدیرعامل گوگل چندان به مصاحبه علاقه‌ای ندارد و از زمانی که از ماه آوریل سال 2011 به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیتش را آغاز کرد، تنها دوبار با مجلات چاپی مصاحبه کرده است که آخرین آن با مجله فورچون بوده است. در این مصاحبه «لری پیج» درباره آینده جست‌وجو در اینترنت، برنامه‌هایش برای ادغام با موتورولا و چگونگی تغییر مدل مدیریتی او از زمان انتخاب شدن به‌عنوان مدیرعامل صحبت کرده است. این مصاحبه را در ادامه مطلب می‌خوانید:



ادامه مطلب ...
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : پیام روستا

منوی start را سریع تر کنید 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

پیشرفته ترین موس جهان



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

معجزه قرن ؛
كوچك ترين كامپيوتر شخصي جهان

برای دیدن مطالب به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
 

روز چهارشنبه 4 نوامبر، فوجیتسو، غول IT ژاپن و آزمایشگاه تحقیقاتی RIKEN اعلام کردند ابر کامپیوتر K Computer که حاصل همکاری مشترک این دو کمپانی و قوی ترین ابر کامپیوتر دنیا است، موفق شد از مرز عملکرد 10 پتافلاپ عبور کند.

حرف “K” مخفف کلمه ژاپنی “Kei,” به معنای 10 کوادریلیون1 است که هدف نهایی برای تعداد محاسباتی است که قرار بود این کامپیوتر در هر ثانیه انجام دهد.

شاید جالب باشد بدانید اگر 7 میلیارد جمعیت دنیا هر کدام 24 ساعت در روز و به مدت 17 روز، در هر ثانیه یک محاسبه انجام دهند، می شود معادل یک Kei محاسبه که k کامپیوتر این محاسبات را تنها در یک ثانیه انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


بـــه وبلاگ دانشجــویـــان کامپیوتـــــر خوش آمدیــــد. شما عزیزان میتوانید عضو شویـــــد مطالب مهمتر و مفید برای کاربران بزارید.با تشکـّـــر
آخرین مطالب



خبرنامه وب سایت:






<-PollName->

<-PollItems->