دانشجـــــویان کامپیوتـــــر 91 دانشگاه آزاد پیــــرانشهـــر
دانشـــجویـــان رشتـــه کامپیوتــــر 91 پیرانـــشهـــر

همانطور که می‌دانید گوگل نام نسخه‌های مختلف اندروید را از روی نام خوراکی‌ها و دسرهای مختلف انتخاب می‌کند و چند ماه پیش منبعی که نام اندروید ۴.۱ را Jelly Bean عنوان کرده بود، نام اندروید ۵ را نیز Key Lime Pie یا کیک لیمویی نامید. با اینکه اندروید ۴.۱ از نظر ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت شخصی‌سازی نسبت به سیستم‌عامل‌های رقیب مانند ویندوزفون و iOS بسیار بهتر عمل کرده است اما دوست داریم باز هم ویژگی‌های بیشتری در نسخه جدید این سیستم عامل ببینیم. در این مقاله قصد داریم ۱۰ ویژگی موردعلاقه‌مان را برای نسخه بعدی اندروید عنوان کنیم.

پس با ما همراه باشید...



ادامه مطلب ...

 

شرکت مایکروسافت امروز و به صورت رسمی در وب سایت خود تاریخ ۸ اوریل سال ۲۰۱۴ را به عنوان موعد قطع پشتیبانی از ویندوز XP SP3 و همچنین آفیس ۲۰۰۳  اعلام نمود و در مطلبی به ضرورت این کار نیز پرداخت که در ادامه خلاصه ای از این مطلب را برای استحضار شما منتشر میکنیم:



ادامه مطلب ...

پانزده چیزی که باید درباره نسخه RT ویندوز ۸ بدانید

همانطور که شاید اطلاع داشته باشید ویندوز ۸ قرار است در دو نسخه Pro و RT بر روی تبلت ها عرضه شود که هر یک دارای مشخصات متفاوتی هستند. اگر دوست دارید راجع به نسخه RT ویندوز ۸ بیشتر بدانید در ادامه باما همراه شوید.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

تداوم روند نزولی ارزش سهام شرکت فیس‌بوک این سوال را ایجاد کرده است که آیا مارک زاکربرگ باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار گذاشته شود؟



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

اين مقاله يك راهنماي عمومي براي خريد كامپيوتر است. اجزاي كامپيوتري كه مي خواهيد بخريد آخرين تكنولوژيها در آنها به كار رفته است. پس براي خريد كامپيوتر همه ما احتياج به قدري مطالعه داريم به اميد آنكه اين مقاله مختصر به شما براي بهترين انتخاب كمك كند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


بـــه وبلاگ دانشجــویـــان کامپیوتـــــر خوش آمدیــــد. شما عزیزان میتوانید عضو شویـــــد مطالب مهمتر و مفید برای کاربران بزارید.با تشکـّـــر
آخرین مطالب



خبرنامه وب سایت:






<-PollName->

<-PollItems->